Sider

lørdag 10. april 2010

Traveling woman

Nok ett sjal er av pinnene, denne gangen ett Traveling woman (skjønner ikkje helt hvorfor eg har lyst til å skrive en ekstra l i navnet?) Da eg fikk alpakkaen fra Gunn, følte eg at garnet gav meg beskjed om å strikke ett et traveling woman av det. Så da måtte eg vel bare høre etter? 112gram med Drops Alpakka gikk med. Strikket to ekstra repetisjoner av chart A, og fikk dermed vingespenn på ca 2meter ferdig blokket. Dette sjalet er også med i 10 Shawls for 2010 (link ligger til høyre), og eg er nå halvveis :-D Nok ett sjal skal straks på pinnene, men etter det tror eg det blir en liten sjalpause. Sokkelageret mitt er tomt :flire:

Er bildene mine kornete på andre skjermer også? Synes det ser sånn ut... Lover å bytte de ut så snart laptopen er tilbake fra reperasjon...

1 kommentar:

  1. 10 sjalar på ett år låter mycket, men du producerar ju på löpande band! Denna var vacker, och bilderna är inte kornete på min skjärm :)

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!