Sider

torsdag 22. april 2010

Oh lykke...

Men den ble kortvarig... Laptopen kom endelig i retur fra reparasjon i går, men klarte de å sende med laderen? NEI! Ikkje klarer de å ringe meg opp igjen for å fortelle meg om de har den, eller at de har sendt den heller... Kraftig lei av "kundebehandlingen" til Acer Norge nå ja... Det burde ikkje koste så mange kalorier eller kroner å sende en sms om når pcen er motatt, og sendt i retur, med sporingsnummer. Sist den var inne klarte de også å sende laptopen til min gamle adresse, selv om den nye var oppgitt...

Har du en acer-pc? Kryss fingrene for at du aldri må sende den til reperasjon...

2 kommentarer:

  1. Her lukter det heving av kjøpet!! Penger tilbake! Erstatning!!
    *kjenner jeg blir sint på dine vegne!!

    Har en liten kamp med elkjøp ang en ps3 gående. kort historie, den blacka ut, leverte den inn, fikk tilbake i samme stand, dem gir meg den, får meg til ta den med hjem å ringe en hotline som koster ørten kroner minuttet som sier jeg skal ha en ny den er defekt. elkjøp nekter.. ps3 har nå vært inne til "reperasjon" i 5 uker... SINT!

    SvarSlett
  2. hadde akkurat min HP inne til rep, det sto visst at lader og batteri ikke skal følge med når jeg sender inn..heldigvis klarte de å sende batteriet med tilbake, for den hadde jeg jo ikke tatt ut da. Fikk heller ikke beksjed om at de hadde mottat datan, måtte ringe å purre. Fikk datan tilbake "fikset", og måtte ringe på nytt neste dag. Nå har de sendt meg ny hardisk, og de ringte dagen etterpå for å finne ut om jeg har mottatt, og at alt nå virker. Jeg får en dag, de får så lenge de vil eller...??

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!