Sider

søndag 10. november 2013

Trekk til hundeseng

Nok ett kapittel i Ingrid gjør ting hun ikke kan =P Behovet for symaskin har meldt seg etter at en viss belger kom i hus. Det blir fort litt rifter i klær her og der, og håndsøm holder rett og slett ikke godt nok. Så da eg ramla over en rimelig symaskin fra Singer på Jysk, ble den visst med meg ut i bilen og hjem =) Men, det holder ikke å kjøpe den, den må brukes for at eg skal skjønne greia. Eg kjøpte med litt billig stoff fra Jysk, de hadde tilbud på 5 meter til 25,-. Første forsøk ble noen poser til vevutstyr, og andre forsøk ble til trekk på Chili sin seng. Kunne nok ha lagd det bittelitt større, men det får holde. Satser på å få sydd ett eller to til, så eg har å bytte på.
Gjorde det enkelt, lagde knyttebånd på ene langsiden. Dobbelt stoff på siden Chili ligger på, så det skal tåle litt mer. Sømmene ble faktisk noenlunde rette også =P satser på at det blir litt lettere å holde senga hennes noenlunde ren nå. Til å være korthåret drar hun inn utrolig mye...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!