Sider

søndag 13. mai 2012

Hva kan 500g kinagarn brukes til?

I sist runde med Hemmelig Venn på Hobbykroken, ramlet det ned ett halvt kilo kinagarn i postkassen. Noe av det ble til ett par halser ganske kjapt, mens resten ble i grunnen bare liggende. Rota litt rundt på Ravelry her en dag, og ramlet da over en passende lueoppskrift. Dermed var det bare å sette pinnene i sving =)


Til slutt endte eg opp med to halser, og fem luer av 500gram garn. De siste 32 grammene gikk i bosset, grundig lei da ja =P Disse ender nok opp i en konvolutt og blir sendt inn til Kirkens Bymisjon en dag eg får ånden over meg. Selv om blått er en farge eg liker godt, så falt dessverre ikkje denne kombinasjonen av mørkt og lyst helt i smak. Det var heller ikkje enkelt å få ett greitt bilde av dette... Men, det er varme plagg, og eg håper det er noen som har lyst til å bruke dette i Bergens gater.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!