Sider

mandag 16. april 2012

Rokken har visst fått trimma seg litt i det siste =) Holder på å bruke opp den fiberen eg har, så eg kan bestille noe nytt =) Blir bare småstressa av å ha for mye liggende. Derfor er også garnlageret mitt på evig slankekur =P
Dette er noe ull eg fikk av ullsmeden i en swap. Fiberen er Norsk Hvit Sau med litt Blæset sau blandet inn.  Ikkje helt mine farger, men finner nok en bruk for det uansett. Grovt garn, men likevel mykt =)




En liten bloggapause har det visst også blitt... Det ble så mye annet å ta seg til, og sånn blir det vel fremover også. Men, innimellom vil det fortsatt komme poster her, antagelig bare sjeldnere enn tidligere. Har du lyst til å se hva eg driver med ellers, anbefaler eg deg å stikke nesa innom hundebloggen min =) 

3 kommentarer:

  1. Nydelig garn, og fargene var bare helt herlige :)

    SvarSlett
  2. Nydelig garn, jeg synes også det var nydelige farger :-) Og kjempefin hundeblogg.

    Jeg prøvde å finne det teppe ditt,men fant det ikke. 21 nøster høres helt forferdelig ut! Jeg har pause fra sommergenseren :-) :-)

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig blogg besøk !
    Jacob kan du få tak i her: www.spirit-trail.net
    - og de har mye annen spennende fiber også :)
    Ha en fin fin dag !

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!