Sider

søndag 29. januar 2012

Siste par ut?

I vert fall for en liten stund. Er litt lei av votter nå - så må finne på noe annet. Har blant annet en ufo som skal gjøres ferdig, kanskje fortsette på den?

Mønster: Design nr 2 fra Rauma LVS-1
Garn: Pt5
Forbruk: 86gram.

Håndflaten på disse var ett skikkelig herk å strikke, altfor lett å gjøre feil. Ble jo heller ikkje bedre av at eg prøvde å strikke to venstrevotter... Oppdaga det før eg var komt for langt, så da var det bare å rekke opp igjen, og begynne på nytt =) Ene vrangborden er også bittelitt lenger enn den andre, og det til tross for at eg talte omgangene. Av og til er strikkefasthet noe dritt :flire:

2 kommentarer:

  1. Jeg strikker også på de samme tingene til jeg blir lei. Votter og Carlos-julekuler ifjor, luer samme året, i år var det faktisk bare ting jeg visst folk ville ha.
    Det bruker som regel å bli slik :-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Du verden så masse fine votter du har strikket i det siste! Og kjempeflott broderi!!

    Riktig god helg!!

    SvarSlett

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!