Sider

søndag 22. februar 2009

Nytt prosjekt :-)

Denne gangen er det faktisk ikkje strikking :sjokk: men faktisk brodering :) Dette skal bli ett pynteåkle som mamma skal få til bursdagen sin 1.april. Snille Sorland har sagt seg villig til å montere det for meg, så det får seg en liten luftetur til Kristiansand når det er ferdigbrodert.

Og hvordan det blir når det er ferdig? Den som følger med får se :-)

Og sånn helt på slutten: Eg kan tapetsere :-P Ble lei av å vente på at folk skulle få tid til å hjelpe meg, så fikk en kjapp innføring av pappa over telefonen, og voila, soverommet er tapetsert på tre vegger :-D Nå skal eg bare male de veggene, før pappa hjelper meg med mønstertapetet på den siste veggen. Etter det mangler bare laminatgulvet, listene og skyvedørsgarderoben. Håper eg får mye igjen på skatten i år :-P Gleder meg til å ta det i bruk, i juli er det ett år siden vi begynte med rommet, for å få vekk lekkasjen som var der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!