Sider

tirsdag 16. februar 2010

Award

Eg har fått ein kreativ blogger award fra Kinodama :-)











Med awarden kommer det en utfordring om å fortelle 7 ting om seg selv.
Reglene for denne awarden er:

1 Kopier awarden til bloggen din
2 Link til den personen som ga den awarden
3 Fortell 7 fakta om deg selv
4 Velg 7 andre du vil sende awarden til
5 Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden

7 fakta:
- Eg har jobbet i industrien siden eg var 17, med unntak av ett år som jordbruksavløyser
- Er veldig glad i dyr, og har en liten "dyrehage" selv
- Gjør alt eg kan for at mine venner skal ha det bra
- Trives med å bruke hendene mine, har store problemer med å sitte stille uten noe å putle med
- Finner stadig nye hobbyer som må testes ut
- Eier min egen leilighet, og har stadig (minst) ett oppussingsprosjekt på gang
- Trives godt med å trene og konkurrere med hund

Så, det var litt om meg. Siden denne awarden har surra rundt ganske lenge i blogglandia, velger eg å la denne være åpen. Har du lyst til å svare, ta den med til din egen blogg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!