Sider

søndag 23. november 2008

Fotospamming :-D

Eg har fått lufta vettet litt i dag, og loffa meg en liten tur. Kameraet ble med, og fikk da tatt noen bilder som ble ok. Vinteren er en litt kjip sesong å ta bilder i, da lyset ofte er litt dårlig, med mindre det er masse sol. Alle bildene er fra Våge på Sotra.

Her bur eg :-) I det blå huset som gjemmer seg i midten.

Utsikt mot Liatårnet. Når en er på toppen har en god utsikt fra vest i havet, til Flesland Flyplass.

De to bildene over er fra Marinaen på Våge.

Møtte en liten sjarmerende kar på tur, en cavalier.




Frost gjør så mye lekkert med ting. Bare synd noe av det eg hadde lyst til å ta bilde av lå i skygge, så det ble liksom ingenting å vise frem når eg fikk bildene inn på pcen. Men det sies at en skal ta hundre bilder før en får ett bra bilde, så skal vel være fornøyd med det eg har fått til i dag :-) Tok ca 50 bilder, og dette ble de beste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du stikker nesa innom :-) Ha en fin dag videre!